Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej strony. Korzystają z nich również firmy reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w cookies kliknij "Akceptuj", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuj

Świadkowie Jehowy

Świadkowie Jehowy

Postprzez R! » So kwi 10, 2010 15:19

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 21:19

Przed chwilą kiedy wchodziłem do domu zaczepiło mnie dwóch ŚJ i zacząłem z nimi dyskutować.
Jeżeli chodzi o Pismo Święte, to nie jestem zielony, ale że niedawno zacząłem studiować, to brak mi też takiej wiedzy jaką bym chciał.

Myślę, że udało mi się ich zaskoczyć, bo pewnie nie spodziewali się, że będe znał Pismo Święte, ich doktryny(bo interesowałem się tym jakiś czas temu).


W tym temacie chciałbym poruszyć i rozpatrywać ich argumenty i nasze aby zwiększyć wiedzę i umocnić wiarę.
R!
 
Posty: 109
Dołączył(a): Śr mar 24, 2010 23:20
Lokalizacja: Warszawa
  

Re: Świadkowie Jehowy

Postprzez nika » So kwi 10, 2010 15:30

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 21:50

Oj jak ja nie lubię dyskutować ze śj . Stram się ich unikać i na szczęście już dawno nie miałam sposobności

A jeśli wolno zapytać to czym konkretnie udało Ci się ich zaskoczyć?
nika
 
Posty: 61
Dołączył(a): Wt mar 23, 2010 19:18
wyznanie: ewangelicko-augsburskie
dyplomy: 1
  

Re: Świadkowie Jehowy

Postprzez Paweł » So kwi 10, 2010 16:43

Wysłany: Wto Sty 19, 2010 23:06

R! napisał:
W tym temacie chciałbym poruszyć i rozpatrywać ich argumenty i nasze aby zwiększyć wiedzę i umocnić wiarę.


Tak naprawdę to nie ma chyba sensu dyskutować z ŚJ. Przede wszystkim dlatego że ich "teologia" na samym początku skreśla pkt.I Konfesji Augsburskiej, który to pozwolę sobie w całości zacytować:

"I. O BOGU