Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej strony. Korzystają z nich również firmy reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w cookies kliknij "Akceptuj", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuj

Świadectwo

Świadectwo

Postprzez Kazimierz » Pt paź 19, 2012 15:16

Kazimierz Bąk
Dziękuję wszystkim,którzy uczestniczyli w modlitwie o cud uzdrowienia mojej narzeczonej.Oswiadczam że cud się wydarzył.Tomografia komputerowa nie potwierdziła przypuszczenia okulisty,Ktoś może powiedzieć że lekarz się pomylił.Ale do tego wniosku doszedł po analizie pola widzenia którego wtedy nie mógł dokończyć bo oczy nie reagowały . A dziś to pole widzenia było zupełnie inne.Okulista machał mi dwoma kartkami i mówi z przejęciem - widzi Pan to pole widzenia poprzednio a to dzisiaj. Nie znam się na wykresach i okulista zapewne musiał to wiedzieć ale emocje wzięły u niego górę. I mówi jaka ogromna różnica.A ja mu na to że modliliśmy się o cud uzdrowienia. I że to cud Boży.Muszę dodać że to lekarz na którego pacjenci narzekają i dla nas zupełnie obcy człowiek a interesował się losem narzeczonej.Dzwonił nazajutrz po wizycie z pytaniem kiedy będzie Tomografia,a dziś rano dzwonił z zapytaniem jaka diagnoza,a pielęgniarka czekała już na nas i mówiła że pan doktor bardzo się denerwuje.To jest niesamowite jak działa Bóg.Niech mu będzie chwała i cześć na wieki wieków.Amen
Kazimierz
 
Posty: 142
Dołączył(a): Pn sie 13, 2012 11:37
wyznanie: ewangelicko-augsburskie
  

Re: Świadectwo

Postprzez Elżbieta » Pt paź 19, 2012 15:23

Amen
Avatar użytkownika
Elżbieta
Moderator
 
Posty: 3699
Obrazki: 46
Dołączył(a): N mar 21, 2010 00:27
Lokalizacja: Legnica
wyznanie: ewangelicko-augsburskie
  

Re: Świadectwo

Postprzez Tomasz » Pt paź 19, 2012 18:19

To wspaniała wiadomość Kazimierzu. Dziękujmy Bogu.
Avatar użytkownika
Tomasz
 
Posty: 3045